Pagina's

woensdag 15 januari 2014

Vision board maken

heey

Ik heb samen met een vriendin zaterdag een vision bord gemaakt.We hebben eerst wat plaatjes opgezocht en daarna zijn we ze gaan afdrukken bij de kruitvat. Veder hebben we nog wat stickers en lintjes er op geplakt.

Dit is die van mij ik zal effe zeggen waarvoor alles staat:

Die 2 meisjes in de linker hoek staan bij een vliegtuig dat staat er voor dat ik dit jaar echt op vakantie wil met het vliegtuig.

De stapel boeken dat is voor dat ik meer wil gaan lezen ik lees namelijk nooit een boek en dat wil ik eigelijk wel gaan doen

Dan staat er een meisje met een camera dat is omdat ik dit jaar meer foto's wil gaan maken.

De schoenen staan voor meer sporten

Boven de schoenen is een rek met kleding ik wil meer over combineren enzo leren

De aardbijen staan voor meer fruit eten.

De make-up staat voor meer van make-up komen te weten en hoe ik er leuke looks mee kan maken.

Het plaatje links naast de make-up is een jurk en daar op staat be a princess en dat is best moelijk uit te leggen waarom die er op staat en ook wel een beetje prive dus daar vertel ik veder niks over.

De foto boven de aardbijen is een vrouw die aan yoga doet dat is omdat ik leniger wil worden.

Nou die daarnaast zegt denk al wel genoeg ik wil meer gaan sparen.

Daar onder zie je een plaatje van mensen die aan het parachutespringen en dat wil ik gewoon heel graag een keer doen.

En de laatste is een meisje met lang met krullen er in en dat is omdat ik meer van haar wil  weten hoe je het het best kan verzorgen en hoe je er leuke dingen mee kan doen.



                                                        Die bovenste is van me vriendin...


Nou dit is dus mijn vision board 2014 .


xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten